Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory ke článku Jak přijít o pětinu úspor snadno a rychle

Mano
Mano (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 10. 2010 7:26 Nový

Re: Jak přijít o pětinu úspor snadno a rychle

celé vlákno

Vazena autorko,

obavam se, ze Vas clanek je velice nekvalitni. U kampelicek uvadite urok 5,1% pri sporeni na 3 roky. Srovnavate s tim Zlaty vklad u CS s 5,1%. Ovsem to je nesmysl !!!
Zatimco u kampelicek je 5,1% rocne, tak u CS je to za 3roky CELKEM 5,1% .
A to je sakra rozdil...

gabinak aura:97
15. 10. 2010 9:04 Nový

Re: Jak přijít o pětinu úspor snadno a rychle

celé vlákno

Dobrý den.

Ano, bylo chybou, že jsem tuto poznámku k sazbě Zlatého vkladu ČS původně neuvedla. Už tam je:o)

Díky za upozornění. Gábina Klimánková

ADA
ADA (neregistrovaný) ---.certicon.cz
15. 10. 2010 9:29 Nový

Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Nechapu, proc se vsichni boji CS a pouzivaji, resp. prebiraji jeji zavadejici marketingovou a PR terminologii, jejimz jedinym ucelem je klienta jeste vice podojit?
Proc u Zlateho vkladu CS proste natvrdo neuvedete, ze skutecne prumerne rocni urokove zhodnoceni je 1.7% ... v prehledu tak srovnvavate nesrovnatelne a jakasi "poznamka" na tom nic nezmeni. To pusobi velice neserioznim dojmem.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
15. 10. 2010 12:33 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Jen ať si čs vydělá, skočej jí na to jen hlupáci.

roman_navratil_cs aura:41
20. 10. 2010 8:19 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Já: Vidím, že Vás Česká spořitelna někdy zklamala a to mě mrzí. Pošlete mi prosím podrobnosti na email rnavratil zavináč csas tečka cz. Vaše připomínky jsou pro nás cennou zpětnou vazbou. A věřte, že nám záleží na spokojenosti našich klientů.

Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média

Méďa Béďa aura:47
20. 10. 2010 8:37 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Co takhle třeba zpoplatnění zaslání výpisu z kreditky, které v podstatě znamená zdražení vedení karty o více než 30%?

Alci
Alci (neregistrovaný) 178.216.149.---
25. 10. 2010 20:37 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

ne, vážně, za to se platí? Já myslel, že celý smysl kreditních karet je v tom, že jsou od vydání přes vedení až po platby zadarmo. Mě s papírovýma výpisama z kreditky zlobí každej měsíc, ale prej to je ze zákona, tak to je alespoň zdarma.

Méďa Béďa aura:47
26. 10. 2010 10:31 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Bohužel ano. České šiditelně se zdá málo 300,- Kč poplatek za roční vedení karty + poplatky od obchodníků, takže letos zpoplatnila i zasílání výpisu.

roman_navratil_cs aura:41
19. 10. 2010 14:19 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

ADA: Mrzí mě, že máte z České spořitelny takový pocit. Zlatý vklad ČS je jednorázový tříletý peněžní vklad, který má stanovený termín výběru jistiny a výnosů. Současná úroková sazba na tři roky je 5,10 %, a to pro jakoukoli výši vkladu.Vzhledem k tomu, že období je na každém letáku uvedeno stejně velkým písmem jako výše úroku, předpokládáme, že to nevede ke zmatení klientů. Více o Zlatém vkladu ČS najdete na www.premiovevklady.cz anebo mi můžete napsat na email rnavratil zavináč csas tečka cz. Věřte, že si vážíme všech konstruktivních připomínek. Jsou pro nás zdrojem nápadů ke stálému zlepšování našich služeb.

Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média

Méďa Béďa aura:47
19. 10. 2010 14:47 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Nepsával jste dříve do Dikobrazu?

peter
peter (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
19. 10. 2010 21:31 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Ty jo, to je funkce jako stehno. Muzete mi, prosim, v zajmu zlepsovani sluzeb CS poskytnout informaci, jak vypada napln prace takoveho specialisty pro socialni media a jak je ramcove honorovana?

roman_navratil_cs aura:41
22. 10. 2010 14:37 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Jasně, pozorně sledujeme příspěvky na sociálních médiích. Jsou pro nás cennou zpětnou vazbou ke zlepšování našich služeb. Rychlejší je ale komunikace telefonem nebo emailem. Pokud byste měl tedy chuť, pošlete mi prosím na sebe kontakt nebo Vaše konstruktivní připomínky na email rnavratil zavináč csas tečka cz.
Roman Navrátil, Specialista komunikace České spořitelny pro sociální média

ja2
ja2 (neregistrovaný) 212.111.5.---
27. 10. 2010 19:29 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

"Jsou pro nás cennou zpětnou vazbou ke zlepšování našich služeb. "
A teď tu o karkulce.

zlepšení služeb: co třeba nastavení limitů na kartě (nejlépe zdarma a s okamžitou platností ), online převody v rámci banky 24hod denně i o víkendu, ...

nori
nori (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
27. 10. 2010 8:19 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Tak nevím ... jestli když si jdu koupit do obchodu pomeranče nezajímá mě cena za 3kg (51kč) mě zajímá cena 1kg za 17kč . Stejně jako šikovné spoření-kdo toto vymyslel- na přepážce jsem byl za idiota. Stejně GE MONEY- ideální spoření s úrokem 2,5% - NESMYSL - maximální dosažený hrubý úrok z necelého půl miliónu je 1,95% ... Jsou to všechno klamavé reklamy a potom zbytečně klient ztrácí důvěru v tyto instituce

Milda
Milda (neregistrovaný) ---.230.broadband4.iol.cz
31. 1. 2012 23:41 Nový

Re: Proc se vsichni boji CS?

celé vlákno

Pane Navrátile, není možné, abyste psal o výnosu 5,1% za tři roky a přitom na reklamách v časopisech byl výnos do 6 % p.a. Pro anno znamená ročně, jste si toho vědom? Zase klasické matení veřejnosti. Co tedy vlastně platí?

Hans
Hans (neregistrovaný) ---.southprague.net
15. 10. 2010 17:40 Nový

Nazev clanku

celé vlákno

Dobry den,

zajimalo by mne co vedlo k autorku k nazvu tohoto clanku. Pokud vim, tak se clanky na tema investicnich fondu nejsou nazyvany napr. "Jak prijit o vsechny sve uspory snadno a rychle". Pusobi to ma mne dojmem ze autorka chce nejakym zpusobem "ocernit" terminovane vklady. To ze muze byt nejakym zpusobem penalizovan predcasny vyber prece vychazi ze smyslu terminovaneho vkladu. Pokud ale klient dodrzi podminkym ma garantovany (a pojisteny jako napr. ucet v bance) vynos a take nemusi platit provize nejruznejsim "poradcum".

Tonda aura:71
17. 10. 2010 11:30 Nový

Re: Nazev clanku

celé vlákno

Sankce jsou běžné, ovšem 20% z celého vkladu je hodně drsné. A proto je dobře takto okatě na tento problém upozornit. Tak nějak selským rozumem člověk předpokládá, že při předčasném výběru přijde o úrok, ale že si záložna zabaví pětinu vkladu tak nějak slušně uvažující člověk prostě neočekává. A všimněte si, že toto je obecně rys záložen, několik dalších má sankci na poměrně stále vysoké úrovni 5%, naštěstí většina je podstatně více umravněná.

*/*/*
*/*/* (neregistrovaný) 93.99.163.---
15. 10. 2010 18:46 Nový

:))))

celé vlákno

:) 5% na 5 let v dobe, kdy se kazdy mesic vyhlizi na obzoru bud deflace nebo inflace pocitana v nekolika desitkach procent jen se porad ne a ne rozhodnout co to vlastne bude.

no jako s kazdym financnim nastrojem. cim vic se o tom mluvi, tim vic je potreba to prodat, protoze to bude vyhledove dost dobrej byznis pro prodejce :)

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 10. 2010 22:06 Nový

Někteří diskutující by měli jít na Aktuálně nebo Rudé Právo

celé vlákno

článek obsahuje informace, které si já individuelně hledám na webu nejméně 2 hodiny. Takže je minimálně úsporou času pro ty, co sledují tyto jednoduché investiční možnosti. Autorce děkuji. Dovedu ocenit její přípravu na tento článek.

Hentamten
Hentamten (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
15. 10. 2010 23:00 Nový

Re: Získání informace & Časová náročnost

celé vlákno

To jsi vyjádřil přesně. Procházím dnes celý den weby asi 5-ti bank, a zajímám se o některé konkrétní produkty. Vypadá to, že zítra budu pokračovat.

Název článku je trochu "divoký". Nicméně jsem rád, že na Měšci začal někdo vnímat že je potřeba na každý finanční produkt pohlížet minimálně ze dvou úhlů. Za situce kdy vše probíhá ideálně, tak jak se předpokládalo a za situace kdy nastaly problémy a přidaly se komplikace.
Některé, v minulosti zde doporučované produkty, například bankovní účty bez poplatku, nemusí totiž být vždy tak výhodné/levné jak nám Měšec nastínil. Z nějakého důvodu na to Měšec upozorňuje pouze u některých produktů, nejčastěji kreditních karet a úvěrů.

Myslím si, že některé články by se mohly, na místo srovnávání finančních produktů a služeb, zaměřit spíše na nabídku jedné bankovní instituce, nebo jen na některé vybrané produkty a hloubat nad nimi. Víte kolik času zabere jednomu člověku než projde kompletní nabídku, pročte všechny všeobecné a smluvní podmínky a vyhledá nejasná a sporná místa?

Divnej
Divnej (neregistrovaný) 85.162.19.---
16. 10. 2010 10:14 Nový

OT: Záhada Měšce - klávesy N, P

celé vlákno

Dobrý den,

Narazil jsem na zvláštní úkaz. Právě na této webové stránce jsem chtěl zadat do pole pro vyhledávání výraz obsahující písmeno malé "N", ale místo vložení znaku se mi vždy posune stránka směrem dolů. (pozn.: Tabelátor posouvá stránku o mnohem větší kus.) Funguje to i tehdy, pokud kurzor není umístěn ve vyhledávacím poli. Při psaní diskusního příspěvku se tato vlastnost neprojevila.

Po výskytu této události je vždy také funkční klávesa "P", která naopak zase způsobuje skok ve stránce směrem vzhůru. Dokud nedojde ke skoku pomocí N nefunguje ani skok pomocí P. Při použití vyhledávacího pole (které je ale na vrcholu stránky) nebyl žádný skok pozorován. Podobně ani pokud je zobrazena spodní část stránky, ale nebylo předtím použito klávesy N.

Patrně se jedná o nějakou funkci Následující/Před­chozí, ale hlavně se stává vyhledávací pole nepoužitelným. Díky za opravu. Pozorováno při použití browseru IE8 s vypnutým Flash.

Divnej
Divnej (neregistrovaný) 85.162.19.---
16. 10. 2010 10:20 Nový

Re: OT: Záhada Měšce - klávesy N, P

celé vlákno

Při použití vyhledávacího pole hlavní stránky Měšce se problém neprojevuje a písmeno "n" je použitelné. Stisknutí klávesy N nevyvolá žádnou reakci.

Divnej
Divnej (neregistrovaný) 85.162.19.---
16. 10. 2010 10:28 Nový

Re: OT: Záhada Měšce - klávesy N, P

celé vlákno

Pokud se mi zdálo správně, že funkce byla na chvíli vypnuta, tak vězte že vyhledávání nefunguje. Hledal jsem "Akcenta", bez úspěchu. Musel jsem použít Google, pro prohledání serveru mesec.cz.

Ondatra
Ondatra (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 10. 2010 2:25 Nový

Re: OT: Záhada Měšce - klávesy N, P

celé vlákno

V Google Chrome mi to dělá to samý na "n" při vypisování hledaného výrazu nahoře na stránce u této diskuze. Zajímavý ale je, že místo n se vkládá mezera, ale když ten text pak označím myší, je tam "n" místo mezery.

pavel
pavel (neregistrovaný) ---.pb.cz
19. 10. 2010 8:58 Nový

Re: OT: Záhada Měšce - klávesy N, P

celé vlákno

Mě "n" a "p" v této diskuzi hodí na konec stránky.

pavel
pavel (neregistrovaný) ---.pb.cz
19. 10. 2010 9:10 Nový

Re: OT: Záhada Měšce - klávesy N, P

celé vlákno

Takže oprava, dělá to přesně to samé co je popsáno v prvním příspěvku. U Firefoxu to po napsání předchozího příspěvku přestalo dělat, v opeře je to ok a v IE9beta "n a "p" stránku posouvá.

Yarda
Yarda (neregistrovaný) ---.asysijd.cz
19. 10. 2010 14:57 Nový

Nedávno jsme přišli k pár penězům které tak nutně nepotřebujeme.

celé vlákno

Tak jsem se šel poptat do Tschechische Sparkasse (ale jinde by to asi bylo stejné a pokud by nabízeli lepší podmínky, tak bych zostražitěl), finanční poradkyně mi doporučila Stavební spoření, prý je i se státním příspěvkem úročeno dvěma procenty, termínované vklady jsou úročeny maximálně 1,8% pokud tam vložím milion (který nemám:-(
Od té doby co se fešáci ve vládě chystají stavební spoření zkrouhnout, tak už to asi zase neplatí.
Tak mne napadlo koupit nějaké bankovní zlato a schovat ho doma do štrozoku. Na rozdíl od peněz snad nehrozí, že by ztratili hodnotu.
Máte někdo s tímhle ukládáním peněz nějaké zkušenosti?

Alci
Alci (neregistrovaný) 178.216.149.---
25. 10. 2010 20:56 Nový

Re: Nedávno jsme přišli k pár penězům které tak nutně nepotřebujeme.

celé vlákno

hodnotu neztratí uplně. Nicméně v dnešní době nákup zlata za účelem uložení hodnoty znamená, že jeho kupní síla klesne až dlouhodobě na polovinu. Uchovávat zlato doma, pokud nemáte trezor, je nebezpečné (nebude to pak ochrana před zloději, požárem, povodní a Paroubkem). Možná tak zakopat na zahradě, ale pak se na to zapomene (umřete) a ... Takže uložna v bance nebo trezůrek v domě. Fyzické zlato je vhotné nakupovat jakmile vaše investiční portfolio přesáhne 3mil. Vyplatí se kupovat až 0.5/1 kg slitky. Menší cihličky jsou spíš na okrasu a vhodné jako dárky.

investor
investor (neregistrovaný) ---.a1m.cz
6. 11. 2010 22:14 Nový

Re: Nedávno jsme přišli k pár penězům které tak nutně nepotřebujeme.

celé vlákno

Prozraď, kdy někdy v historii klesla kupní síla zlata... Za jednokilogramovou cihlu se ti bude dobře kupovat chleba.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem