Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory ke článku Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

soused
soused (neregistrovaný) ---.clnet.cz
3. 1. 2011 14:22 Nový

Proč bychom podporovali

celé vlákno

perspektivní a slušné budoucí dańové poplatníky,když můžeme peníze cpát do ,,továren na děti",ze kterých společnost nikdy nic nebude mít.Akorát problémy.Vede se to tady od desíti k ..... (chtěl jsem napsat pěti,ale to bych lichotil)

medenka
medenka (neregistrovaný) ---.5.broadband14.iol.cz
7. 1. 2011 17:00 Nový

Re: Proč bychom podporovali

celé vlákno

Schovávat se pod téměř anonymitou u takto vedených žvástů,jistě si budeš vyrábět děti pouze pro peníze.Jeli krize tak je nutno udělat nějaké opatření a jsou li děti zdrávy,můžou rodiče do práce u nemocných dětí je to jinak.Přeji Ti zdravé děti,neboť to by bylo neštěstí,kdyby se tobě mělo narodit postižené dítě,ale to pánbůh nedovolí.Přeji i Tobě zdraví,neboť po těchto slovech by Ti nikdo ani vodu nepodal.

sova
sova (neregistrovaný) 109.80.88.---
21. 1. 2011 12:40 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
28. 1. 2011 9:03 smazal dalich ., důvod: Nepřizpůsobivá diskuze
občan
občan (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
18. 4. 2011 22:14 Nový

Re: Proč bychom podporovali

celé vlákno

Tobě bych přála, abys byl vždy zdravý a neměl nikdy Ty, ani Tvoje rodina žádný problém!!!!!Asi ani netušíš, že úroveň společnosti se posuzuje m.j. také podle toho,jak dokáže pečovat o své handicapované spoluobčany. Podle Tebe bychom se mohli rovnou vrátit do Sparty a vrhat je ze skály - perspektivní a slušný daňový poplatníku!

Porodní bába
Porodní bába (neregistrovaný) ---.digitalniservis.cz
3. 1. 2011 17:09 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Tak to vypadá, že od tohoto roku už bude děti dělat a rodit jen pan Paroubek a výhradně v motolským špitále, kde mu zase rád poskytne zázemí pad ředitel Ludvík.
http://ateo.cz/f/images/p/ParoubekBonaparte.jpg

Petra
Petra (neregistrovaný) ---.179.broadband7.iol.cz
12. 1. 2011 23:03 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Co to znamená ? Vždyť soc. demokracie nám postiženým zvýšila dávky
Pořád nechápu co lidé se stále navážejí do pana Paroubka. ? A co korupce, která je nyní závažnější problém. Kryje to vláda včetně s prezidentem Klausem Tak co pořád a pořád ten Paroubek.? Lidi snad jsou zaslepený.
Samozřejmě, že si nyní děti mít více dovolí bohatší. On pan Paroubek nemůže
si dovolit mít dítě ? Je to ubohý názor.

Petra
Petra (neregistrovaný) ---.179.broadband7.iol.cz
12. 1. 2011 23:03 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Co to znamená ? Vždyť soc. demokracie nám postiženým zvýšila dávky
Pořád nechápu co lidé se stále navážejí do pana Paroubka. ? A co korupce, která je nyní závažnější problém. Kryje to vláda včetně s prezidentem Klausem Tak co pořád a pořád ten Paroubek.? Lidi snad jsou zaslepený.
Samozřejmě, že si nyní děti mít více dovolí bohatší. On pan Paroubek nemůže
si dovolit mít dítě ? Je to ubohý názor.

DAN257
DAN257 (neregistrovaný) ---.nachod-net.com
19. 1. 2011 11:11 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Zlatí komunisti

miselin
miselin (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
29. 10. 2011 2:48 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

ja to taky rikam bezdomovci nebyli doktori se neplatili prace byla na kazdem rohu nebyla bezzakonnost proste zlaty casy

občan
občan (neregistrovaný) 78.110.211.---
3. 1. 2011 21:52 Nový

Ostuda

celé vlákno

Nechápu jak tohle může někdo schválit.Pokud vím tak společnost je zdrává a schopná pokud se umí postarat o své potomky.Kdo by měl šetřit a utahovat si opasky?No přece hlavně ty co nás do té kaše dostali(vláda a jejich poslanci a další příživníci na státu).Ať si páni poslanci dají svůj oblíbený "průměrný plat" a ukážou co umí.

Paly
Paly (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
3. 1. 2011 23:07 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Nechápu, jak s tím může někdo nesouhlasit. Děti přece neděláme kvůli penězům. Chudým společnost pomůže, aby dítě mohli mít a bohatí nepotřebují almužnu.

A opasky by si skutečně měli utahovat ti co nás do této kaše dostali = všichni. Ti co dovolili aby se něco podobného stalo = voliči i nevoliči. Bohužel se s tím svezou i jejich děti, které odpovědnost zdědili.

Méďa Béďa aura:47
4. 1. 2011 7:28 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Miluju tyhle kecy, že za všechno můžou voliči, protože blbě volili... Jestli ses nevšim, tak je úplně jednou, kdo je u koryta, všichni kradou jak straky a vzácně se shodnou jen na své imunitě a platech.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
4. 1. 2011 9:10 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Méďo Béďo, zkus si všimnou, že u nás nemáš jen volební právo aktivní, ale i pasivní (jako každý jiný občan). Je-li kdo znechucen poměry u nás, má plné právo nechat se zvolit a ty poměry změnit. Ano, potřebuje k tomu podporu ostatních občanů. Pokud se zatím nikomu nepodařilo získat takovou pdporu, aby mohl tyto poměry změnit, znamená to jen jedno jediné - že občané, přes veškeré remcání, jsou vlastně spokojeni. Takže ano, za všechno můžou voliči, protože dali přednost pohodlnému žití na hnojišti před namáhavým úklidem.

Katemato
Katemato (neregistrovaný) ---.153.broadband6.iol.cz
7. 1. 2011 8:38 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Nemáte pravdu, i když vám to asi zní rozumně. Každý člověk se hodí na jinou práci, každý je v něčem dobrý. Tak, jako politik může mít důvěru k truhláři, že mu vyrobí kvalitní postel, nebo k brusiči, že mu vyrobí kvalitní součástky do domácích přístrojů, či k lékaři, zemědělci atd., že svou práci pro společnost (tedy i pro něj!) vykonají poctivě, pak také politik by měl pracovat tak, aby si zasloužil důvěru ostatních - byl poctivý, jednal vždy pouze v jejich zájmu, ne ve vlastním. Politik má být "služebník" lidu, ne jeho vládce. Pokud je tedy termín "politik" brán jako zaměstnání. Pokud bychom to chápali jako jakýsi "post" za zásluhy, pak by měl být neplacený. A pokud je to zaměstnání jako každé jiné, pak ten, který politika na jeho místo dosadil (volič, dle vašeho způsobu uvažování) má mít právo jej i sesadit, pokud nepracuje tak, jak má - my ovšem toto právo nemáme, jak říkáte - máme jen právo "pasivní". A ti tzv. "levicoví" i "pravicoví" politici si dávají velký pozor, aby občanům náhodou tohle právo nevzali (tj., nepřiblížili se jediné stutečné, tedy přímé demokracii). A garantuji vám, že občané spokojeni nejsou, ani to nejsou hlupáci, kteří potřebují ovládat, jak vy tvrdíte - ale pokud by měl každý nespokojený občan opustit své zaměstnání a jít do politiky, pak by v této zemi už nezůstal nikdo, kdo by ji živil! Češi jsou příliš neprůbojní - ale až jednou pohár přeteče, věřím, že dlouho ubíjená odvaha bojovat za svou svobodu, v českých lidech utlačovaná už od "bílé hory", se v nich opět probudí a... bude mela - jenže tentokrát už nebudou pod okny radnice kupky hnoje, které by utlumily pád pánů radních z jejich vyhřátých kanceláří... Tahle vláda se rozhodla přispět k takovému probuzení národa co nejvíce - svými rozhodnutími vyvolávajícími nespokojenost a odboj ve všech vrstvách společnosti (s výjimkou státních úředníků samotných, pochopitelně...) - jen tak dál, už tu dlouho stál vzduch!!!

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
10. 1. 2011 7:29 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

No, nemáte pravdu. Ano, každý člověk se hodí na jinou práci, ale pokud nechám truhláře udělat postel, která se pode mnou hned první noc rozpadne, tak už mu asi podruhé žádnou práci nedám. Takže pokud lidi volí dokola stejné politiky, tak jsou asi s jejich prací spokojeni, jiné vysvětlení to nemá. A navíc, pokud pro danou práci nenajdu nikoho, kdo to udělá tak, jak potřebuju, tak si to holt musím udělat sám, specializace nespecializace.

milepola
milepola (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
24. 1. 2011 22:12 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Moc hezky a výstižně jste to napsal milý pisateli. Mluvíte mi z duše:-))

Alci
Alci (neregistrovaný) 178.216.149.---
27. 1. 2011 22:07 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

podle me vubec. Pavel ma pravdu. Za politiku jsou zodpovedni vyhradne volici! Politik je clovek jako kazdej jinej. Neni to zlodej, neni to lump. Je presne tim, cim musi byt, aby ho lide zvolili znovu. Pokud volicum staci, kdyz levicak nadava na pravicaky a mele uplne kraviny, ktere vubec nedavaji smysl, a zatleskaji mu a zvoli ho... Bude tam sedet levicak, co bude jen nadavat na pravicaky a mlet uplne kraviny, ktere vubec nedavaji smysl. Nesnazte se z toho vyvlict. ZADNY POLITIK NIKDY NIKDY NIKDY!!! nic nezmenil. Vzdycky to byli lide, kteri chteli zmenu tak moc, ze se nasel nejaky politik, ktery jim to za zvoleni splnil. Nehazejte vinu na NE. Vice nez pulka delniku bude delat uplne stejnou fuserskou praci, kdyz nad nima nebudete mit dohled. Nebudou vam chodit do prace, kdyz nebudou mit pichacky. Politik je uplne stejnej jako zbytek naroda. A nase politicka scena dost presne odrazi moralku lidi, ktere potkavam vsude kolem. Jsme narod zatracene vycuranych zlodeju. Jeste nejakou dobu to tak bude. Naucili nas to komunisti, protoze za nich se jinak prezit nedalo. Vsechno podpultovky, uplaceni doktoru/remeslniku. Prekupnici se zapadnim zbozim. Bez kontaktu jste mohl tak leda civet. Tak co chcete? Jestli si myslite, ze jste lepsi nez politici, tak si akorat lzete.. jako ti politici.

marod
marod (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
30. 1. 2011 21:27 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Alci,nevím kolik Vám je let,ale ani v jednom nemáte pravdu.Český člověk by kradl i kdyby tu byli Marťani a měli 8očí a na každého dělníka 2policajty.Za komunistů jsem nedal doktorům ani korunu.Loni sem prodělal těžkou operaci kdy jsem potřeboval na léčení ozáření a chemoterapii.Nemít známého primáře který mi zařídil léčbu tak na ní nejsem ještě dnes.Nepočítám kolik jsem si půjčil abych se mohl léčit,jen doprava mě vyšla na 4000kč měsíčně,1200 nemocnice a dalších 500 kč na některá pracoviště na drobnosti jako káva bonboniéry.Můj důchod činí 6045kč.Takže pokud člověk skončí v nemocnici musí pod most,na nájem a poplatky mu nezbyde.A zboží ze západu?Podívejte se do marketů,o nic jsme za totality nepřišli,včetně dioxinů v mase dnes.

Jan
Jan (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
28. 1. 2011 12:00 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Přesně tak. A autorovi článku bych radil vrátit se k fotbalovému blogu. Jeho „bumerang vracející se nebohým voličům v podobě škrtů“ nemá v normální novinařině co dělat. Podsouvá to představu, jak si lidi naběhli a teď mají, co chtěli. Sakra, jestliže lidi volili v tom smyslu, že chtějí zeštíhlení státu, zmírnění a časem zastavení zadlužování, tak jsou snad současné kroky v pořádku a logické!

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.fel.zcu.cz
4. 1. 2011 13:03 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

A co je to bohatý člověk? JAsně, Kellner skutečně přidavky ani podobné dávky nepotřebuje, ale třeba lidé s čistým rodinným příjmem 40 - 50 tisíc osobně nepovažuji za tak bohaté na to, aby je ty peníze nepotěšily. Jistě, nehraje to tak velkou roli jako u totálních socek, ale proč bych jim to nedal? Zvlášť pokud třeba mají hypotéku a další závazky.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
4. 1. 2011 13:06 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Nojo, rodiny s příjmem 10 litrů se na ně rádi složej, aby je potěšili :)

Méďa Béďa aura:47
4. 1. 2011 13:11 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Rodiny s příjmem 10 litrů platí nějaké daně?

DPH - VAT
DPH - VAT (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 1. 2011 2:36 Nový

Ano, platí

celé vlákno

Např. DPH

dita
dita (neregistrovaný) ---.starnet.cz
12. 1. 2011 9:42 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Úplně s Vámi souhlsím. To je ta naše politika. Brát těm, co mají málo.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
13. 1. 2011 7:13 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Pane, ujasněte si rozdáíl mezi "brát" a "méně dávat". Těm lidem nkdo nic nebere, jen jim stát bude méně dávat. A oni místo vděčného poděkování aspoň za něco začnou řvát, že se jim bere. Neberte, naopak jsou stále obdarovávaní.

Jo, nevděk světem vládne.

jáj
jáj (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
28. 1. 2011 14:28 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

asi nemáš děti,já nikdy nebyla na socialce ale ted díky mateřskému příspěvku socialka jsem.jak potupmé pro matky,jež si přejí děti..za 3800 asi díru do světa neudělam.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
31. 1. 2011 7:15 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Děti mám. A ano, už si nemůžu dovolit tak bezstarostně hospodařit jako dříve. Prvních pět let jsme fakticky žili z mých úspor. Ale nechápu, proč by měl stát řešit bežné životní situace, jako mít děti, nachlazení a podobně. To je snad na zodpovědnosti každého člověka, aby běžné situace zvládnul. Stát má pomáhat jen v mimořádnýchn případech. Pokud budeme stále jen říkat "státe zaplať, státe přispěj, státe vyřeš", tak za pár let budeme mít i ministerstvo na utírání zadků. Doufám, že takto zdegenerované společnosti už se nedožiju.

atar
atar (neregistrovaný) ---.druzr.net-connect.cz
2. 2. 2011 13:49 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

nemají si kde nakrást.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
4. 1. 2011 13:25 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

No, předně chudoba je u nás především duševní stav nezávislý na skutečných materiálních podmínkách onoho chudáka. I ten největší chudák u nás se má líp než 80% obyvatel zbytku světa. A mezi těmi 80% je spousta lidí, kteří se považují za bohaté.

Jeden příklad - tudle se někdo v diskusi vydával za chudáka a všechny chtěl dojmout řečnickou otázkou, jak má uvařit pro čtyřčlennou rodinu jidlo za stovku (víc na to prý nemá). Já jsem se nad tím zamyslel a zjistil jsem, že skoro všecha jídla, která vařím, se do stovky na čtyři porce vejdou. A dají se pořídít i jídla za 30 Kč pro čtyři - třeba čočka s vejcem, nebo knedlíky s vajíčkem. A za stovku pro čtyři můžete mít pečenou makrelu s bramborem, dušená kuřecí srdíčka s rýží či těstovinou, ba i vepřové řízky s bramborem (když nebudou přes celý talíř).

Takže ten člověk se považoval za chudáka, i když jen asi zbytečně rozhazoval a pak se divil, že nemá na jídlo.

A závěr - opravdu chcete takovýmto lidem (ze svého, jak jsem z vašeho příspěvku pochopil) ještě něco dávat? Já tedy ne.

webb
webb (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
5. 1. 2011 2:30 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Statisíce lidí tady žijících nemají ani korunu na měsíc, a tudíž se nemají nijak lépe než stejně chudí kdekoliv jinde! Přežívají jen díky tomu, co najdou nebo ukradnou. O chudobě v této zemi nic nevíš, tak buď rád, že jsi bohatý a neprovokuj.

Jarmila
Jarmila (neregistrovaný) ---.199.broadband14.iol.cz
5. 1. 2011 8:12 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Jestli je chudoba duševní stav, tak v Bangladéši, Somálsku a jinde žijou totální debilové. Rovněž co bezdomovec, to blbec, že?
Za stovku pro čtyřčlennou rodinu uvařím, ale musím mít sporák, hrnec, k dispozici elektřinu nebo aspoň pár polínek na oheň a v neposlední řadě suroviny. Jenže v našich zeměpisných podmínkách můžu mít problém v zimě s bydlením, otopem, protože na rozdíl od jiných zemí tady v zimě zmrznu, zvláště pak třeba letos, kdy je zima delší. Do zimy se musím taky obléct, a to pokud možno i nepromokavě, pokud nemám kde mokré ošacení sušit.
Chudoba má jinou tvář v teplých krajinách a jinou tvář u nás. Pravda, v teplejších krajích mají zase jiný velký problém, kterým je dostupnost nezávadné pitné vody.

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
5. 1. 2011 9:27 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Po světě je chudoba, ale čísla se záměrně značně zkreslujou. Třeba se bere příjem na 1 den v dolarech, ale kvůli kuzrovým rozdílům a jiným cenám může odpovídat třeba 1 dolar v chudý zemi 100 dolarům třeba v evropě. Navíc bydlení maj v chudých zemích třeba skoro zadarmo, zato u nás si lidi berou hypotéky na desítky let. A kvůli podnebí v těch chudých zemích stačí nemovitost jako chata, když jim tam v zimě nemrzne.

Lenka
Lenka (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
30. 1. 2011 8:49 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

Jo tak to bych taky rada videla jak by zvladli tri deti a nekdo by jim dal 5 500.- At mi alespon poradi jak mam zaplatit najem 6 350.-

bartusa
bartusa (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
8. 2. 2011 12:52 Nový

Re: Ostuda

celé vlákno

proc by to asi delali kdyz muzou odirat jine,nezavidim jim jejich plat chran buh penize kazi charakter a je to znat i v te politice,at nechaji lidi na pokoji,brzo jim klesne porodnost a kdopak bude makat koho budou odirat dal

michal
michal (neregistrovaný) ---.cust.rapidnet.cz
4. 1. 2011 15:54 Nový

snizeni rodicaku

celé vlákno

ak to jsou nejvetsi zlodeji setri kde nemaji .deti jsou nase duchody kdo asi na nas ude robit ve vlade jsou stari tak to maji v prdeli na ne makame my ale co my budeme krast aby jsme nezdechly

Já
(neregistrovaný) 109.107.200.---
5. 1. 2011 9:28 Nový

Re: snizeni rodicaku

celé vlákno

Ty jsi typickej volič čssd, inteligence houpacího koně.

Méďa Béďa aura:47
5. 1. 2011 9:33 Nový

Re: snizeni rodicaku

celé vlákno

Zatímco podle tvé logiky, co typickej volič ODS, to zloděj.

matka
matka (neregistrovaný) ---.70.broadband4.iol.cz
13. 1. 2011 21:54 Nový

Re: snizeni rodicaku

celé vlákno

nechapu proc snizuji uz tak napjatej rozpocet na rodicaku ale podle meho nazoru 1600kc na mesic pro dite je dost malo!!At si doprcic utahnou opasky samy a zkusi vyzit z minima je to nelogicke zvlast kdyz se vse zdrazuje a zivotni minimum jde dolu.Ale hlavne ze pani poslanci se maji jako prasata v zite.

Jiřina
Jiřina (neregistrovaný) 77.240.97.---
29. 1. 2011 14:02 Nový

Re: snizeni rodicaku

celé vlákno

Bože do koho jsi to duši dal

Marek.Dvorak
Marek.Dvorak (neregistrovaný) ---.zno.skynet.cz
6. 1. 2011 18:10 Nový

Preklenovaci prispevek pro OSVC

celé vlákno

Dobry den, rad bych se zeptal, zda zde nekdo vi jak je to s preklenovacim prispevkem pro OSVC, ktera prerusila podnikani a je nyni na uradu prace? ma na nej taky narok nebo na nej ma narok pouze clovek na UP ktery nikdy nepodnikal a vyridi si prvni zivnostenske opravneni??
dekuji za odpoved

ferda
ferda (neregistrovaný) ---.f.7.sdl.core.ttnet.cz
12. 1. 2011 14:02 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Je mi z toho fakt špatně.Mám minimální mzdu a ještě mi vemou to málo co beru na děti.Měla by se vláda opravdu nad sebou zamyslet.Je to opravdu nechutné.Sami mají platy o kterých se nám může jenom zdát.Dala bych jim minimální mzdu a ať ukážou co umí!!!!!

Lenka
Lenka (neregistrovaný) ---.infos.cz
12. 1. 2011 17:37 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

To by se jim žilo, kdyby z minim. mzdy měli táhnou čtyřčlennou nebo pětičlennou rodinu. A opět tu doplácíme na cikány (neříkám všechny, ale je jich pramálo, kteří se chovají slušně a pracují). Vždyť celý život nehnou prstem a důchod? 16 000 poněvadž se jim musí počítat z prům. důchodu ČR. Za co?! Za to, že my tu dřem, oni si válí šunky a nechají děti růst jako křoví. Vzala bych si příklad z Francie. Unie, neunie - prostě je vystěhovali. Dělají bordel, tak ať jsou. Za to, že neplatí nájmy je vystěhují do krásných nových bytů z unimobuněk, z Valašska je vystěhují do Prostějova a kdoví kam a ještě dostanou domky, které se jim nelíbí a stěžují si. Tak kde to žijem. Kdo to kdy udělal pro NÁS?? A teď přijdeme i o soc. dávky a porodné. To je HNUS.

Hanka
Hanka (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
14. 1. 2011 14:20 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

no ja si myslim,ze jste velmi zaujata a nelehkou situaci mame vsichni jen se musi urcite veci na nekoho prnest podivejte se kolik je pedofilu a zlodeju myslim ze to neni o narodnosti,mam dve vystudovane dcery vysokoskolske vzdelani a nikdy netrpely svoji vizazi ale problem jak se zda mate vy nemam rad lidi vaseho typu ale v jednoduchosti je sila ze?No snad mozna nekdy zmenite svuj nazor a zjistite ze za situaci v ceske republice nemohou cikanu ale predevsim hospodareni malo maji ulne jini lide a ty netrapi jak budeme zit my s nizkymi prijmy!!!!

Lenka
Lenka (neregistrovaný) ---.infos.cz
14. 1. 2011 20:00 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Tak se přijeďte podívat do PV a pak mi můžete povídat. Pedofilové a zloději patří jaksi do jiné kategorie na ne do porodného. Jste se trochu sekla.Nebo sekl?? Nevím, co si vybrat.

marek
marek (neregistrovaný) ---.222.broadband6.iol.cz
28. 2. 2011 9:27 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

ahoj hanko precetl sem si tvuj komentař mas pravdu ze hodne pedofilu se oběvuje a kriminalita stoupa ale podme kvěci co se tice socialne davki to je strasne malo stim clovek nevizije adalsi věc by vsude podporoval gdo neumi hospodařit nebo hrajov automati tak jim nedavat finance ale stravenki

Méďa Béďa aura:47
22. 1. 2011 17:26 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

S tím důchodem je to naprostý nesmysl. To si kdysi nějaký blbec vymyslel a ti jednodušší to budou neustále papouškovat, i když např. na www.hoax.cz to bylo dávno uvedeno na pravou míru.

holeckovasona
17. 2. 2011 23:30 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Souhlasím s Vámi,pojdťe s tím tedy něco udělat,tady se věc nevyřeší.

lucik
lucik (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
15. 1. 2011 7:59 Nový

ostuda

celé vlákno

zese ta vlada nestidi okradat lidi na socialnich davkach a pritom oni zadluzili stat a meli bisi snizit úplat at je to spravedlivi fujj

Aja
Aja (neregistrovaný) ---.200.broadband2.iol.cz
22. 1. 2011 10:27 Nový

Re: ostuda

celé vlákno

Oni a za neco se stydet,je to banda lumpu,delaj vse jen pro sebe,ani bych se nedivila,kdyby nam sebrali uplne vsechno!Vsak lidicky se za chvili zbouri a nebude to dlouho trvat,

leona.va aura:41
16. 1. 2011 18:27 Nový

socialni davky

celé vlákno

poslanci dobre vedi co delaji mysli na sve duchody do budoucna je to opravdu k uzoufani,ale co s tim ted jim je opravdu jedno co se deje dole ve francii jde vetsina lidi demonstrovat hold tady jsme jen na postezovani si a bojim se,ze jiz takovi zustanem.

juris
juris (neregistrovaný) 213.155.250.---
16. 1. 2011 20:36 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Hlavě že mají navrchu poslanci,ale matky nic nemusí mít nic

cica
cica (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
17. 1. 2011 13:31 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

hlavne ze oni maj sceho zit miuz nemusime.

mau
mau (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
17. 1. 2011 20:09 Nový

socialní dávky 2011

celé vlákno

Jsem maminka samoživitelka a pracuji za minimální mzdu.Vzali mi peníze dorovnání do životního minima.Takže hurá hledat ještě další práci,ať utáhnu byt v pronájmu.Díky bohu,že děti mám větší,jinak ......Na tohle se prostě nenajdou lepší slova než boží hov...A lituji maminky,které jsou v horší situaci než já.Je to doslova - si to hodit.Místo věnování a výchově našich dětí se budeme věnovat státu a jeho podnikatelům a přispívat na jejich blahobyt.A která to neutáhne,tak hurá pod most,dokud tam je místo.A modlete se ať i to nám nezpoplatní.

vanucha
vanucha (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 1. 2011 13:01 Nový

Re: socialní dávky 2011

celé vlákno

Jsem matka samoživitelka mám 3 děti nejmladší je 29měsíců jsem nezaměstnaná sehnat totiž školku kde přímají děti je takřka nadlický úkol a dotoho sehnat práci na raní no další oříšek. Životní min. na mě a mé děti je 8400kč , můj příjem je 8600kč takže jsem nad živ. min. a nemám nanic nárok apsolutně nechápu z čeho mám platit nájem a inkaso které činí 7600kč. Musím sehnat práci na směny a děcka nechávat doma samotné. Vždy jsem platila daně tak hurá do práce abych zas platila.

holeckovasona
20. 1. 2011 23:28 Nový

zlatí komunisti

celé vlákno

No to jsi se vládo zase předvedla,zkusil si někdo z Vás být na mateřské se 3800,-kč,já si to teď vyzkouším a se čtyřmi dětmi.
Protože mě to ropálilo tak že teď neusnu,vymíšlím jak Vám to osladit.
Oslovím média a oslovím všechny maminky na mateřské,není to náhodou diskriminace nebo něco takového,kolik peněz máte na měsíc Vy,páni poslanci?

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
3. 2. 2011 9:04 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Však tě nikdo nenutil ty děti mít! Bože můj, čtyři děcka,dvě Ti nestačili?

holeckovasona
3. 2. 2011 20:11 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Vážená,já jsem vyzývala ty kterým vadí to co s námi vláda provádí a to se Vás zřejmě netýká,tak se do toho laskavě nepleťte.

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
4. 2. 2011 2:47 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Máš pravdu netýká,jelikož umím na rozdíl od Tebe používat hlavu a nikdy by mě nenapadlo nadělat si tolik děcek, když jsem téměř bez prostředků.

holeckovasona
4. 2. 2011 12:43 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Dvě děti jsem si udělala právě za doby kdy vládli komunisti,takže můžu srovnávati,ale tady jde o toto-i kdybych měla jen jedno dítě,tak toto si vláda nesmí dovolit,jde o to ,když jim to projde co si dovolí příště.Chápeš?

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
5. 2. 2011 3:59 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Takže ve skutečnosti pečuješ o dvě děti. .-)
Jinak řekla bych že už jim to prošlo:-)) A bude hůř, je celkem pravděpodobný že takhle zamávají i se starobními důchody.

holeckovasona
6. 2. 2011 19:22 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Ve skutečnosti pořád o čtyři,nejsou ještě výdělečně činní,no právě o to jde aby jim toho víc neprošlo,podívej na Egypt,samozřejmě nechci aby to tady vypadalo takhle,ale nějaká stávka by proběhnout .

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
7. 2. 2011 11:05 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Jaksi jsem čekala že s něčím podobným vyrukujete:-) Holt, jim nic nezbyde než si přivydělávat si při studiu. Jsou už víceméně dospělý tak musí pochopit že jako samoživitelka nemáte peněz na zbyt.
Stávka? To myslíte vážně? :-))))))

holeckovasona
7. 2. 2011 15:13 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

NEMYSLÍM STÁVKU JAKO TAKOVOU,TŘEBA PETICI NEBO PROSTĚ NĚCO,JEDEN ČLOVĚK ASI NIC NEZMĚNÍ,ALE KDYBY NÁS BYLO VÍC.
SYN TO POCHOPÍ MÁ VÍC ROZUMU NEŽ TI NAHOŘE,JDE JEN O TO CO SI VYMYSLÍ PŘÍŠTĚ,

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
7. 2. 2011 23:36 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Pokud máte dojem že se něco změní? Nechci být pesimistická ale tolik roků s námi orají, proč by to mělo být najednou jinak? Kvůli podpisům?Co zmohli při stávkách učitelé nebo doktoři?
Já mám obě děcka velký(18,15 let) a už tehdy( na mateřské) jsem tušila že sociální dávky se nebudou vyplácet donekonečna.

holeckovasona
8. 2. 2011 8:31 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

To všechno je mi jasné ,ale proč mě a další maminky má stát okrást o 45.600,- jenom proto ,že jsem na čtyřleté mateřské,proč máme dostat méně?

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
8. 2. 2011 9:29 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Prosím, ujasněte si pojmy. Něco ukrást, znamená vzít někomu něco, co už má. Něco dát, znamená obdarovat někoho něčím, co nemá. Dát méně, znamená pořád dát. Stát vám nic nekrade, stát vám dává. A vy místo pokorného rukylíbání mu za to ještě nadáváte. Stát by se měl na křiklouny jako vy vykašlat.

holeckovasona
8. 2. 2011 12:33 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

BUĎ JSTE JEDEN Z NICH ANEBO BLÁZEN.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
8. 2. 2011 13:15 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Ne, nejsem jeden z nich. Já jsem jeden z těch, které stát opravdu okrádá (asi o 500 000 ročně) a pak ty peníze rozdává křiklounům, jako jste vy. A vy, místo pokorného poděkování, křičíte, že dostáváte málo, tedy vlastně požadujete, aby mě stát okrádal ještě víc a vám víc dával. Nezlobte se na mne, ale s tím zase nemůžu souhlasit já.

holeckovasona
12. 2. 2011 16:49 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

A tak to když Vás stát okrádá o 500 000,- a nevadí Vám to,tak to máte asi dost,za druhé jste nebyl asi nikdy na mateřské.
Nevím,že byste mi někdy dal nějaké peníze.
A když se Vám něco nelíbí,tak to musíte na patřičná místa.Já Vám jaksi nepomohu.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
14. 2. 2011 8:19 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Proč myslíte, že mi to nevadí? Vadí, ale bohužel s tím nic nemůžu dělat, protože těch, kteří natahují ruku po dávkách, aniž by si uvědomili, že tím obírají i sami sebe, je víc, než těch myslících.

Já na mateřské nebyl, a manželka ano. Pět let jsem živil čtyři lidi z jednoho platu (ze začátku to bylo 17 000 hrubého) a nijak jsme si vyskakovat nemohli. Dávka v mateřství byla tenkrát něco kolem 1 500. Bydleli jsme čtyři v třicetimetrové garsonce, víc jsme si dovolit nemohli. Ale vždycky jsem považoval zabezpečení rodiny za svůj problém, a ne problém státu. Podívejte se, jaké byly ceny, platy a dávky před deseti až patnácti lety, a pak porovnávejte, jak moc se teď máte špatně. Nemáte.

holeckovasona
14. 2. 2011 8:57 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

JASNĚ ŽE ZABEZPEČENÍ JE VĚC RODINY A NE STÁTU,ALE KDYŽ MÁM NA NĚCO NÁROK A PÁNI NAHOŘE SE ROZHODNOU TOMU VEZMEM TOMU VEZMEM,POČÍTALA JSEM SE SNÍŽENÍM ,ALE AŽ OD PŘÍŠTÍHO ROKU,TAKY DŘÍV BYLY JINÉ CENY,JINÉ PODMÍNKY,NESKUH­RÁM,VRHÁM SE NA PODNIKÁNÍ,ALE KDYŽ MÁM NA NĚCO NÁROK TAK SE NEDÁM.
NIKDY JSEM SI NESTĚŽOVALA,POKORNĚ JSEM PŘIJÍMALA TO CO MĚ DALY,ALE TOHLE SE MI NELÍBÍ A PROTO TO NENECHÁM JEN TAK.
TOŤ VŠE.MĚJTE SE HEZKY.

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
15. 2. 2011 10:39 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

To je pravda,za komunistů byla placená mateřská jen půl roku ,potom sice mohli ženy zůstat doma ale od státu nedostaly ani korunu.
Na druhou stranu zase měli možnost jeslí a školek,což dnes není samozřejmost.
Pokud se navíc jedná o samoživitelky, nemají nikoho kdo by jim dítě ohlídal, otec nepřispívá na výživu (neposílá alimenty)dostávají se nezřídka do složité situace,přitom povinnosti vůči dítěti by měli mít oba rodiče stejný.

marod
marod (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
17. 2. 2011 8:36 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Pavle,nikdy jsem nikomu nic nezáviděl,ale pokud někdo napíše že odvádí na dani 500000kč a všichni v tomhle státě ví že se přiznává jen mizivé procento zisku,tak je jasné do které sorty patříte a tudíš koho se zastáváte.Mám známého podniká v pekárenství a má dva syny.Tito 3 lidé dysponují viditelným majetkem řádově několika desítek milionů.Drahá auta,motorky,koně cantry ranč.Nestydí se provokovat svých 6 zaměstnanců a 4 ukrajince pracujicích načerno.Tito lidé pracují za 50kč na hod.Kdo koho okrádá,matka co má děti a chce pomoc sociáiky(nemá opravdu jinou možnost,věk dětí škola nebo školka) nebo vy a můj známí pekař.Přestaňte vy a vám podobní dělat z lidí zloděje a vyžírky.Nemohou všichni podnikat,protože kdyby se to té paní povedlo byl by jste na dávkách vy a vám podobní.A že bylo za komunistú hůř,nenchte se vysmát.V té době předali stát s 18ti miliardovým ziskem jak uvedl sám pan Klaus na televizní obrazovce kde měl tabuli a počítal a počítal.Jenže ty peníze tenkrát panHavel jako prezident velkoryse odpustil africkým státům.Při dnešních cenách je to 10krát víc.Když připočteme korupci a daňové úniky některých podnikatelů se státní korupcí tak není co řešit.Tenhle stát by neměl bilion dluh,ale 2 biliony zisku i kdyby vyplácel 2krát takový sociální dávky.Vláda má peníze ochraňovat a ne rozkrádat a nebo špatně rozhodovat.Má na to páky aby to uhlídala,ale to nejde protože by musela trestat sama sebe..

Pavel
Pavel (neregistrovaný) 62.168.56.---
17. 2. 2011 10:27 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Marode, tak zaprvé můj příjem je ze závislé činnosti. Takže opravdu si žádné ukrajince načerno nenajímám a daňové podpody ba ani legální optimalizace daně nedělám - není totiž jak.

Za druhé, máte očividně zkreslenou představu, jak velký podíl na příjmu si ukousnou daně (ať jsou pojmenované všelijak). Spočítejte si daň z příjmu, zdravotní a sociální pojištění (což také jen jinak pojmenovaná daň), odvody zaměstnavatele (které jsou také zdaněním zaměstnanců, zaměstnavatel to nedává ze své kapsy, ale dá o to méně zaměstnanci ve mzdě), DPH, spotřební daně a vše další a zjistíte, že 500 000 ročně na daních odvádí i lidé s nijak mimořádnými příjmy.

No, a jestli bylo za komunistů hůř nebo líp - už to tady padlo. Matka mohla sice zůstat sdítětem doma do tří let věku, ale její dávky byly nula (slovy nula) a tady někdo křičí, že dnes to je málo a dříve bylo lépe. Invalidní důchody byly dvě až čtyři stovky, a pokud invalidu nepodporovala rodina, tak opravdu pomalu umíral hlady. Kdo potřeboval dialýzu a bylo mu přes 50, tak měl smůlu, nechali ho umřít (protože byl nedostatek dializačních přístrojů). A že jsem tenkrát měli ve světě věřitele - opravdu si myslíte, že by kdokoliv dokázal vytlouct jediný dolar z Iráku, Severní Koree, Kuby a dalších "spřátelených" zemí? Ty peníze byly vyhozené v okamžiku vzniku těch dluhů, jejich prominutí jen akceptovalo stávající stav (a ušetřilo peníze za marné vymáhání dluhů).

marod
marod (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
17. 2. 2011 19:14 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Dobrý den Pavle,vím jak to bylo za komunistů.V 70tých letech se mi narodili dvě děti v prvním manželství tak vím co je žena na mateřské.Matka mi zemřela po převratu jako invalida.Celá leta ji nemusel nikdo z rodiny podporovat a vždy měla pro vnoučata něco sladkého po ruce.Tak jako tato vláda skreslujete pravdu o komunismu.Nejsem ani vyučen,za komunistů jsem postavil dům,přesto že jsem měl malí děti.Byl jsem mladej a výbušnej a tak když jsem opilí omlátil ve vinárně v Benešově jednomu pánovi červenou knížku o hlavu(krajský prokurátor Kos) tak sem myslel že z basy nevylezu,ale oni pokárali jeho, že když pije nemá se ohánět funkcí.Věřte nebo ne ale tím to pro mě skončilo.Vím že to nebyl pokaždé med,ale to co předvádí někteří jednotlivci je jako z hororu.Dva takový ukřivděný znám,za komunistů?nema­kačenko a pivo a je to dodnes.O daních a podnikání vím své,dělal jsem autodopravu a dnes bych nechtěl podnikat ani v dloubání v nose.Proto mají všichni poctiví podnikatelé můj obdiv a přeji jim úspěch.Pro mě osobně jakékoli podnikání skončiloa zůstal jen boj o přežití abych vychoval holky které tu jinak nikoho nemaj.Přeji Vám Pavle jedno jediné ZDRAVí.

marod
marod (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
17. 2. 2011 19:21 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Pavle ještě jedna věc,v roce 1974 už byla mateřská 2roky.

holeckovasona
17. 2. 2011 13:34 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

vážený pane ,děkuji za Vaši reakci,už jsem si myslela,že si stěžuji jen já a všichni okolo jsou spokojeni,myslela jsem ,že se ozve více nespokojených maminek.
Nejsem žádná socka,jak pan Pavel naznačil,před mateřskou jsem pracovala a peněz měla dost,na mateřské jsme vyšli s tím co nám stát odklepl,mám manžela,též podniká,ale proč by měl dohánět po sobotách a nedělích to o co mě stát obere,jestli to platí daňoví poplatníci,to je věc jiná,já taky pracovala a jak pan Pavel píše i já jsem přispívala jeho manželce na mateřskou.To je takový koloběh ,který je dobře vymyšlen.
Tady jde opravdu o to,jak jsem již psala,že stát si dovolí to co mu dovolíme,zákony jsou pro všechny stejné,kolikrát je vládní činitelé porušili?Byli potrestáni?Zkuste polovinu pracovní doby prospat,usednout za volant pod vlivem alkoholu,atd.
Proto by se lidi o kterých se rozhoduje měly ozvat když se jim něco nelíbí a nesedět jako pecky,děláme to pro svoje děti,tedy jestli se ještě nějaké budou rodit,jakou budoucnost připravujeme pro své děti,vnuky pravnuky.
To by si lidi měly uvědomit,nebo se všem líbí jak se pro pár korun zabíjí,krade,pře­padávají se banky,no možná že mi za čas nezbyde taky nic jiného,jako paní tzv.šedé myšce.

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
8. 2. 2011 10:23 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Drahá paní, víte moc dobře že za komunistů byste neměla ani ten pakatel.
Pokud petici tak jedině aby umožnili matkám do určitého věku dítěte pracovat na částečný úvazek.

holeckovasona
8. 2. 2011 12:42 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Zase byly jiné ceny,to se nedá srovnávat,na mateřské je možno si přivydělat,ale pokud nemám hlídání,podnikat doma.
Já jsem to celé myslela tak,že máme sice svobodu slova,ale je nám k ničemu,když se rozhodne něco k čemu se nemůžeme vyjádřit a je jedno koho jsme zvolili.Kam se obrátím když s něčím nesouhlasím.
Končím diskuzi,která nevede nikam.
Obrátím se na patřičná místa a Vám kdo jste spokojeni přeji nadále vše dobré.

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
8. 2. 2011 16:39 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Tak Vám přeji hodně štěstí.-))))

Miki
Miki (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
17. 2. 2011 21:57 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

co to Marino skoušíte,lidi s dějepisu?Proč vědomě lžete pak to má ve vl ádě vypadat líp?mateřská byla opravdu 2 roky.nájem od 400 do 600kč,dnes je 20krát vyšší,sunar za 10.50 dnes?80,100kč­.benzín 4kč dnes 34kč nárůst zhruba 8krát a to je se vším.Ceny jako na západě a peníze jako za komunistů.přestaňte lidem lhát.

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
19. 2. 2011 16:47 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Řekla bych že nikoho zkoušet nemusím,všichni víme jak to tehdy bylo.!
Placená mateřská do půl roku dítěte,potom sice mohly ženy zůstat doma ale bez příspěvků od státu. Vyplácely se jen přídavky.
Jak tady někdo psal že od roku 1974 již byla placená mateřská do dvou let,tak to je možný ale vemte si že komunisté tu nevládli až od tohoto roku.
Pořád křičíte že se zdražuje,přitom ceny dětské výbavičky zůstaly na stejné úrovni jako po pádu komunistů. V roce 1993 se poprvé zvedlo porodný ze 2000kč na 3000kč a za to já jsem nepořídila ani ten kočár. V roce 1995 už bylo porodný vyšší ale nebylo to ani těch 5000kč. Dnes za těch13 000 kč koupíte úplně vše,pokud nebudete trvat na luxusní výbavě!
Dále nechápu proč vám vadí že zrušili sociální příspěvek respektive ho i nadále vyplácejí vybrané skupině obyvatel a romové to asi nejsou:-))))))))
Není dne abyste na ně nenadávali(na romy) jako na vyžírky a přitom kdo si chce všechno vyřvat? Jaksi jste zapomněli že romové i když někteří dávky zneužívají jsou tady pořád menšina a že ten kdo na reformu vlády nejvíc doplatí jsou obyčejný lidi kteří tady nyní brečí.-))))))))))

marod
marod (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
17. 2. 2011 7:34 Nový

Re: zlatí komunisti

celé vlákno

Někdo se tam rozepsal o tom proč pořizuje děcka když na to nemá.Pořídil jsem si podle rady jen dvě v době finančního vrcholu a fizických sil.Po 12letech jsem zůstal s 2 ma dětmi ve věku 8 a 2 roky sám.Do věku 12 a 6let dětí jsem fungoval.V září 2010 jsem byl operován,přišel o hrtan a hlasivky a skončil v plném invalidním důchodu s průkazkou ZTP/P.Většině lidí to říká co to pro mě znamená.Co myslíte že já b...c s tím nepočítal a děti si pořizoval.Jak je možné ,že v jednom státě se tvrdí že na výchovu jednoho dítěte je potřeba asi 6000kč měsíčně a na druhé straně je životní min. kolem 2000kč.Víte kolik tisíc takových dětí je v republice?Jak z nich za ty peníze mají vyrůst zdraví a tím plnohodnotní občané tohoto státu.Jednou mu vrátí zas jen to minimum a možná ještě méně.Proč ne,sami od něj nedostali nic,jen dluh hned když se narodili.

holeckovasona
20. 1. 2011 23:35 Nový

ŽENY NA MATEŘSKÉ SPOJTE SE

celé vlákno

CHCI TOUTO CESTOU ZÍSKAT CO NEJVÍCE HLASŮ,CHTĚLA BYCH SEPSAT PETICI NEBO NĚCO TAKOVÉHO,UŽ MĚ NEBAVÍ NEČINNĚ PŘIHLÍŽET JAK SI TI NAHOŘE S NÁMI HRAJÍ.PROTO KDO SDÍLÍTE MŮJ NÁZOR,ŽE NA SNÍŽENÍ MATEŘSKÉ NEMAJÍ NÁROK,BEROU PENÍZE DĚTEM A TY SE NEMOHOU BRÁNIT,AŤ ZVÝŠÍ DANĚ,COKOLIV,ALE TOHLE NE!DOKUD SI TO NECHÁME LÍBIT,VĚŘTE,ŽE NEPŘESTANOU,BUDOU NÁS VYSÁVAT,JAKO UPÍŘI.
PIŠTE,VOLEJTE-holeckovasona@sez­nam.cz tel.721406137

macek
macek (neregistrovaný) ---.ctp-czech.com
21. 1. 2011 7:33 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

je mi z toho všeho zle, je to banda zkorumpovaných politiků, co nám vládnou s obrovskou a tučnou sumou v kapse!!!
za ty prachy s kterýma mi žijeme by se ani nenaobědvali, hlavně, že vše jde z našich kapes!!

vojta
vojta (neregistrovaný) ---.82.broadband12.iol.cz
21. 1. 2011 21:23 Nový

socialni davky

celé vlákno

Doufam ze vsichni ty zmrdi z ODS dostanou rakovinu slinivky.Lidi asi nevi ze ty penize ktery vsem sebrali dostanou ty vykurveny doktori a budou si jezdit na dovoleny na bahami a kupovat si nove vily,v nemocnici te pak nechaj chcipnout nebo ti zabiji nebo zmrzaci dite.Do hajzlu ze vsema tema zmrdama a pravicackyma stranama.Ale nejvetsi debilove jsou stejne asi samotny lidi,protoze porad tuhle vyjebanou stranu voli,tak cemu se vlastne divime.

Aja
Aja (neregistrovaný) ---.200.broadband2.iol.cz
21. 1. 2011 22:04 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

To co se deje v nasi republice,je uz do nebe volajici a nehorazne,vzdy jsem byla hrda,ze jsem se tady narodila ale ted se za Ceskou Republiku stydim,at si zkusi nasi politici kteri maji mesicne 100 az 200 tisic zit za 8 tisic mesicne,a jeste si z toho utahnout opasek,jak to tvrdi o nas obycejnych lidech.I Romove maji vetsi naroky a prava.JAK JE TO MOZNE!

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
3. 2. 2011 9:11 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Když se Ti tu nelíbí tak se odstěhuj třeba do USA ,tam ti nedají ani porodný,naopak ještě budeš muset ty jim za porod v nemocnici zaplatit.A ostatní dávky?Pche, jedině snad mateřskou a to ještě na kratší dobu než je tomu u nás. To že jsou tady ženský 4 roky doma nemá ve světě obdoby,spíš je to učiněný luxus.

Miki
Miki (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
19. 2. 2011 8:54 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Marino,vaše názory odpovídají tomu co tato vláda potřebuje.Berany a ovce.Když pan Havel skončil za své názory alespoň v kotelně celí národ křičel fuj.PROČ NE.Pan Engel nabídku na kotelnu nedostal,tak na ulici.Nadávátena doktory když udělají profesní chybu,nepřemýšlel ten doktor nad nezaplaceným nájmem nebo něčím podobným.CHcete se někdo dostat do rukou doktorovi ve stresu?Já ani náhodou.Když v 70letech zdražili dětský botičky a benzín o pár halířů to bylo keců a básniček.Dnes se zdražuje vše o desítky až stovky % přes půl milionu nezaměstnaných,tak se nedivte že křičí.A do ameriky nikoho neposílejte,pokud se vám ten způsob života líbí tak vás nikdo nedrží.Znám jich pár co tam byli,a když se po převratu vrátili tak řikali neblbněte vy máte ameriku tady.Tisíce lidí tady postavilo stovky sálů,restaurácí obchodů.Dnes je v těch prostorách truhlárna nebo šičky a pod,a tam je páni podnikatelé dřou y kůže.Desítky podnikatelů jezdí 5Krát do roka na dovolenou a jejich zaměstnanci na dovolenou schánějí vedlejšák.Nedivte se že tolik lidí křičí.Tato vláda dělá vše pro to aby se komunismus vrátil,copak to nevidíte?

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
19. 2. 2011 16:54 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Tak do ameriky to máme,pokud vím, hodně daleko:-)))))
Jinak kde tady nadávám na doktory? Projděte si mé příspěvky ještě jednou!

miki
miki (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
20. 2. 2011 22:03 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Dobrý večer Marino,pokud by jste vy četla správně tak by jste si všimla,že jsem oslovil sice Vás(protože jde o váš příspěvek) ale celý obsah dopisu je o celém národě.Amerika tu opravdu není,ta skončila po roce 1990.Vy těmto vládním činitelům fandíte?Tak potom zbohem.Pokud Vám nedošlo tak tito lidé mají totalitní školy a ještě to všechno vylepšují svojí hamižností.Opravdu nikomu ještě nedošlo že jim o stát a lidi nejde?protože kdyby ano tak nemohou dělat tak razantní škrty třeba na silnicích.Dnes tvrdí jak šetří,potom možná ještě rok nebo dva nebo se vymění vláda která to bude díky škrtům bude muset postavit nový.Poto tihle budou křičet vidíte,my ušetřili a tihle jak se dostali k moci utrácí,ale že to bude jejich vina nepřiznají.Přitom dělají stejnou věc jako komunisti,užívat věci a neopravovat,potom uděláme pitomce s těch druhých vždyť nám to lidi žerou.Paní Maríno národ musí otevřít obě oči,nejen jedno pootevřít.

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
21. 2. 2011 13:17 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

:))) Já to ale myslela doslovně s tou Amerikou. Stačí kouknout do mapy:-)))
Krom toho jsem chtěla ostatní upozornit že všude je krajíc o dvou kůrkách a dokonce jsou i země které v porovnání s ČR jsou na tom mnohem hůř.
viz.http://ota­karrichter.blog­.idnes.cz/c/142966­/Porody-a-porodne-v-USA.html
Tím ovšem nechci říci že souhlasím se vším co tato vláda navrhne.
Nicméně at už vládne levice či pravice, vždycky se najdou lidé kteří budou křičet,a není divu. Jednak proto že mezi nimi není prakticky žádný rozdíl (každá strana slibuje věci o kterých už dopředu ví že je nebude moci splnit) a pak taky lidé jsou už tak zhýčkaný že nerozlišují věci které jsou opravdu důležité k životu a které ne. Všichni by si měli vzít k srdci slova : dokud mám kde hlavu složit a čím se přikryt jsem spokojen. :-)

Simír
Simír (neregistrovaný) ---.24.broadband16.iol.cz
8. 2. 2011 11:10 Nový

sociální dávky

celé vlákno

Jsem na vedená na pracáku a beru soc. dávky 5080kč měsíčně, nájem platím 6280kč jo a jsem samoživitelka. Z práce mě vykopli, protože jsem dostala alergii na ty hnusy v kterých jsem dělala. Byla mě přiznaná nemoc z povolání za kterou jsem dostala sice nějakou korunu ale při vyhazovu místo dvanácti platů mě vyhnali s pěti nejslabšímy platy, které spočítali z nemocenské. Veterinář(závodní lékař) tak mu říkám já se mnou jednal jak s největším debilem pochopitelně kopal za fabriku. Ale abych se dostala k jádru věci. Jelikož jsem tak ,,postižená" rozhodla jsem se začít podnikat. Zažádala jsem si o rekvalifikaci na kosmetičku v červenci a čekala do října, kdy mě pochopitelně žádost zámítli. Tak jsem si půjčila peníze(12500) a na vlastní náklady jsem si rekv. udělala sama.To samozřejmě nikoho nezajímalo ale to, že mě z elektriky vraceli 721kč bylo podstatné na to, aby mě okamžitě skrouhli dávky. No nic mám podanou žádost o dotaci na vybavení provozovny ale opět musím aniž bych věděla, že mě ji schválí zaplatit výpis ze živnostenského rejstříku 1000kč, garanta to už ani nebudu zmiňovat kolik, bez toho dotaci nedostanu. Už mám z toho hlavu v pejru A TAK SE PTÁM KDE JE TA ZMIŇOVANÁ PODPORA PRO ZAČÍNAJÍCÍ PODNIKATELE????? Mám ze všeho takový dojem, že dělají vše proto aby co nejvíc lidem otrávili život a vzali chuť do práce. Ale hlavně, že stahujou dávky které nejsou k přežití. Tím lidi dohánějí ke krádežím a ještě horším věcem. Normální hnus, ať si zkusí jeden měsíc z té almužny pánové vyžít. Zase jsem se rozčílila.

Anička
Anička (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
9. 2. 2011 21:59 Nový

Pravda

celé vlákno

Názor na toto opatření který stát provedl je:že po nás stát chce aby jsme vymřeli do posledního jedince.Jinak si to nedokážu vysvětlit.Toto opatření mi příjde jak s filmu Julese werne blíznivá kronika alias česká vláda.

tygr
tygr (neregistrovaný) 88.103.228.---
11. 2. 2011 22:24 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

zrušit senát,parlament na 50 poslanců,uředníky ve státní správš na polovinu a ušetříte miliony pro potřebné.

llluucccca
llluucccca (neregistrovaný) 213.192.35.---
12. 2. 2011 20:35 Nový

hruza

celé vlákno

no je to tady v tom state silene!!jsem sama se dvemi detmi ..vzali mi socialni priplatek...zbylo nam 7tisic a kdyz zaplatim to co musim,tak jsem v minusu,ale na MU tvrdi,ze jsme nad zivotni minimum..tak kde to jsme???sami si pridavaj a lidem berou!!!ze se nestydi

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
14. 2. 2011 7:12 Nový

Re: hruza

celé vlákno

Zažádejte si příspěvek na bydlení.

Více na http://www.kurzy.cz/kalkulacka/prispevek-na-bydleni/

senior
senior (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
19. 2. 2011 8:19 Nový

nespokojenost

celé vlákno

Kdyby vlada měla příjmi jaké máme my , nikdy by neuvažovali a rozhodovali jak rozhodují ,rodiny z dětmi a senioři jsou až ti poslední. Copak ani jedna vlada nebude uvažovat logicky ?Až kam nás chcete dostat.At se pak vláda nediví že je tolik kryminality a násilí.Za tohle si mohou připsat další velký plus.

Adamec
Adamec (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
21. 2. 2011 13:06 Nový

Do pr...e s celou vládou

celé vlákno

Teď začneme přepadávat a krást asi.Z čeho má svobodná matka z ročním dítětem žít?Nemůže si přivydělat,jelikož roční dítě potřebuje matku a rodičovský příspěvek je od toho aby pokryl potřeby miminka resp. dítěte.Tak nepokryje ani výdaje na pleny,hygienu a výživu.Do pr..e s celou vládou.Prvni ať začnou šetřit na sobě jako na jednotlivcech a né na matkách s dětma.Potom si stěžují na nízkou porodnost a kriminalitu.Nyní ať se připraví že kriminalita poroste až o 70%, tudíž budou větší výdaje na policii, záchranné složky a to nemluvím o výdajích na zřízení dalších věznic a nábor do řad Bachařů..... Už v této republice nechápu vůbec nic.

chudaci
chudaci (neregistrovaný) ---.107.broadband4.iol.cz
23. 2. 2011 19:14 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

tolik penez nam vzali a to jeste chcou zdrazovat hlavne ze oni si nahrabali do kapse to je vlada ze se nestidi.

gogo
gogo (neregistrovaný) ---.wlnet.cz
24. 2. 2011 14:10 Nový

ostuda

celé vlákno

At si poslanci dají měsíční plat 8.000 kč a ukážou co umí.Zlatí komunisti.

miki
miki (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
24. 2. 2011 19:02 Nový

Re: ostuda

celé vlákno

vláda je to nejlepší z toho co zbylo z národa(nepočítám levici,ta je pro pravici něco co patří vyhladit proto se je snaží prohlásit za nelegální,co kdyby jim i přes to co provedla pravice s republikou ukázala že to může fungovat pokud se opravdu,ale opravdu chce)dal bych jim životní minimum,tak jako to mají dvě třetiny národa.

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
24. 2. 2011 20:06 Nový

Re: ostuda

celé vlákno

Od příštího roku chce vláda ještě víc skrouhnou dávky .

http://aktualne.centrum.cz/finance/rodina/clanek.phtml?id=690683

To je už opravdu moc!

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
26. 2. 2011 21:33 Nový

Re: ostuda

celé vlákno

Bohužel nemůžeme s tím nic dělat. Tady by pouze pomohla gemerální stávka-dělníků!!

marod
marod (neregistrovaný) ---.180.broadband7.iol.cz
27. 2. 2011 23:04 Nový

Re: ostuda

celé vlákno

Marino,jaký dávky?krom přídavků žádný nemám.Teť už se mi pomalu a jistě střádají šeky a blíží se cesta pod most(beze srandy).Ještě si užiju pár měsíců holek které potom skončí v děcáku.Tam státu nebude vadit vynakládat na jednu kolem 8000,ale mě vzali necelé 2000sociálu aby ušetřili.Mám necelích 9000kč pro 3lidi plus nájem.Co jim tak 1nebo2tisícovky ještě poslat,nejde o ně,ale o nás takže o h...o.Vystudovali za totality a říká se že za totality studovali děti udavačů a přesvědčených straníků,tak nevím.

Marina
Marina (neregistrovaný) ---.cust.selfnet.cz
28. 2. 2011 15:10 Nový

Re: ostuda

celé vlákno

Tak vidíš,já to pořád říkám že se vracíme zpět,brzo to tady bude jak za první republiky,až na to že tenkrát neměl nikdo povinnost živit dospělý příbuzný.
To by chtělo tu generální stávku! Jenže to by se museli připojit všichni -inteligence i dělníci,zvlášt oni!

Zdenek
Zdenek (neregistrovaný) ---.sys-data.com
8. 4. 2011 13:15 Nový

Re: Sociální dávky 2011: méně peněz pro méně lidí

celé vlákno

Co se týče korupce . Kradou jak modrý ptáci , tak oranžová růže , rudé třešně ,či další . Ono je docela jedno kdo je u kormidla (bohužel) . Jestli pro voliče jakákoliv strana něco udělá , jde většinou jen o nákup voličova hlasu. Na oko se budou vládní i opoziční strany mezi sebou škorpit , ale jak jde o peníze do vlastní kapsy , padnou si kolem krku jako největší přátelé.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem